پوشک بزرگسال, پوشک بزرگسال چسبی, پوشک بزرگسال شورتی

تفاوت بین پوشک بزرگسال چسبی و پوشک بزرگسال شورتی

پوشک بزرگسال ابری فلکس

پوشک بزرگسال چسبی و شورتی برای بزرگسالان در برندهای متعددی تولید شده اند. این محصولات برای افرادی که به هر دلیل دچار عارضه بی اختیاری در ادار و مدفوع می باشند کاربرد دارد. عوامل متعددی در بزرگسالی ممکن است سبب ایجاد شرایطی شوند که در نهایت اجبار به استفاده از انواع پوشک بزرگسال را الزامی سازند. مشکلات عدیده ای که به دلیل زوال عقلی و یا فراموشی در بزرگسالان به وجود می آید سبب کاهش اعتماد بنفس در این افراد می گردد.

از این رو بهترین روش برای بازگرداندن زندگی اجتماعی و فردی به این گونه افراد جهت برطرف کردن مشکل بی اختیاری استفاده از انواع پوشک بزرگسال باکیفیت می باشد که بسته به شرایط مختلف می توان نوع شورتی و چسبی را انتخاب کرد.

ویژگی های انواع پوشک بزرگسال چسبی و پوشک بزرگسال شورتی

پوشک بزرگسال یکبارمصرف بی اختیاری بزرگسالان

پوشک بزرگسال چسبی مشخصاتی مشابه با پوشک چسبی کودکان دارد که در دو طرف آن چسب نگه دارنده جهت استفاده مطلوب تر تعبیه شده است. از این محصول معمولا برای بیمارانی که از مشکلات جسمانی و حرکتی رنج می برند و در واقع نمی توانند موارد مربوط به بی اختیاری را تحت کنترل داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.
پوشک بزرگسال شورتی به شکل شورت طراحی شده است که در این نوع پوشینه قسمت های مختلفی از قبیل نوار دور ران و قسمت کمر، کش های ریز و محکمی دارد و چسب های نگهدارنده موجود در آن موجب سهولت استفاده از این محصول به هنگام پوشیدن یا درآوردن آن می شود. از این پوشک معمولا افرادی که در رفت و آمد اجتماعی هستند بیشتر استفاده می کنند.

مزایای پوشک بزرگسال چسبی و پوشک بزرگسال شورتی

این دو نوع پوشک دارای ایمنی مناسب و راحتی مطلوبی می باشند و از آنجایی که دارای اندازه های کوچک نیز هستند به راحتی می توان آنها را مورد استفاده قرار داد. هریک از این دو پوشک دارای ویژگی های خاصی در برندهای مختلف هستند از این رو با بررسی مزایای هر کدام با توجه به نیاز مصرف کننده انتخاب از بین آنها راحت تر می شود.

پوشک بزرگسال چسبی ایزی لایف

 

این محصول در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ با پوشش دهی فوق العاده طراحی شده است. وجود لایه های نرم و انعطاف پذیر موجود در پوشک بزرگسال چسبی ایزی لایف مانع از نم پس زدن به لباس می شود. در نهایت می توان مزیت تبادل هوا در این محصول را مشاهده کرد که نتیجه آن حفاظت از پوست مصرف کننده و آرامش خاطر مورد نظر او می باشد.

پودر آنتی باکتریال به کار رفته در ساختار این پوشک چسبی از بروز عفونت های پوستی ممانعت کرده و می تواند ایجاد بوی نامطبوع را به حداقل برساند در نتیجه کاربرد آن در مکان های عمومی نیز راحت تر است. طراحی پوشک بزرگسال چسبی ایزی لایف منطبق با کالبد بدن است که مانع از فشرده شدن اندام ها به هنگام استفاده طولانی مدت از آن می شود.

پوشک بزرگسالان چسبی جولی

این پوشک محصول کشور ترکیه مطابق با سایزهای مختلف از اندام تحتانی برای بزرگسالان طراحی شده است. پوشک بزرگسال چسبی جولی با داشتن ترکیبات خاص مانع از نشت و نم پس زدن به لباس می شود و اگر به هر دلیل تعویض آن به تعویق بیفتد مشکلی ایجاد نمی کند. قدرت جذب بالا و همین طور پوشش نفوذپذیر که برای عبور هوا در طراحی پوشک در نظر گرفته شده مانع از ایجاد بوی بد می شود. این محصول را می توان به دلیل داشتن ترکیبات آنتی باکتریال به افرادی که پوستی حساس دارند پیشنهاد نمود.

پوشک بزرگسال چسبی دافی

این محصول پوشینه ای است که در سایزهای مختلف با داشتن ویژگی های آنتی باکتریال و ضد قارچ تولید شده است. با داشتن ترکیبات ساختاری منحصر بفرد استفاده طولانی مدت از آن ایجاد حساسیت پوستی نمی کند و با داشتن بافت طراحی شده به صورت چند لایه مانع از نم دادن و امکان عبور جریان هوا برای جلوگیری از بوی بد می گردد. این محصول ساخت تایوان است که در ایران بسته بندی شده و به فروش می رسد.

پوشک بزرگسال چسبی مبارک

پوشک بزرگسال چسبی مبارک ساخت کشور ایران دارای کیفیت ساخت مطلوب و سایزهای متوسط و لارج برای افرادی با سایز کمر متفاوت طراحی شده است. پورد جاذب به کار رفته در ترکیبات ساختاری این محصول سبب می شود که جذب مناسبی داشته باشد و با دارا بودن ویژگی های کیفی خوب و قیمت مناسب یکی از محصولات مقرون به صرفه قلمداد می گردد.

پوشک بزرگسال چسبی ایونی

پوشک بزرگسال چسبی ایونی محصول کشور ترکیه مناسب برای آقایان و خانم های بزرگسالی می باشد که دارای پوستی حساس در هنگام ارتباط با رطوبت و یا بی اختیاری هستند و نیاز به تعویض فوری پوشک در آنها احساس می شود. الیاف تشکیل دهنده این پوشک از کیفیت و قدرت جذب بالا برخوردار می باشد. خاصیت عدم انتشار بو و عدم ایجاد بوی نامطبوع در پوشک بزرگسال چسبی ایونی یکی از موارد مثبت در این محصول می باشد.

پوشک بزرگسال چسبی جان پد

پوشک بزرگسال چسبی جان پد یک محصول فوق العاده با جذب بالا برای بو و همین طور عدم انتشار بو می باشد از این رو محصولی است که رضایت مصرف کنندگان را به همراه دارد. جنس مواد اولیه موجود در این محصول با کیفیت بالا سبب ممانعت از بروز انواع زخم و سایر حساسیت های پوستی می شود. هنگام استفاده از این پوشک راحتی بسیار زیادی به دلیل نازکی و جذب مطلوب در این محصول احساس می گردد.

پوشک بزرگسال چسبی جان پد ساخت کشور ترکیه و الیاف تشکیل دهنده این پوشینه نخ پنبه ای هستند که سلامت پوست را به ارمغان می آورند. مصرف کنندگان می توانند این پوشک را در چهار سایز S – M – L – XL تهیه نمایند.

پوشک بزرگسال چسبی آرامیس

پوشک بزرگسال چسبی آرامیس که در ایران تولید می شود با قیمت مناسب و جذب مطلوبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. اندازه های مختلفی برای این نوع پوشک وجود دارد و میزان عبور هوا در آن مطلوب می باشد. ترکیباتی که به صورت ضد باکتری در ساختار این پوشک وجود دارد مانع از ایجاد خارش و یا هر نوع بیماری پوستی در بزرگسالان خواهد شد. کاربرد این پوشک با داشتن چسب های باکیفیت برای مصرف کنندگان راحت می باشد.

پوشک بزرگسال شورتی هارتمن

پوشک بزرگسال شورتی هارتمن به عنوان یکی از بهترین انواع پوشک شورتی معرفی می شود که دارای همه ویژگی های لازم برای این محصول است و در نوع خود با داشتن الیاف ارگانیک به عنوان مواد تشکلیل دهنده یک انتخاب خوب محسوب می شود. عبور هوا در این نوع پوشک به راحتی صورت می گیرد و در نهایت بوی نامطبوع به وجود نیم آید پس اعتماد بنفس افراد در حین استفاده حفظ می شود. قدرت جذب بالا و همین طور وجود نشانگر در طراحی محصول سبب می شود که نم پس دادن آن بسیار کاهش یافته و به راحتی تعویض گردد.

پوشک هارتمن به عنوان یک پوشینه مناسب که می تواند PH طبیعی پوست را حفظ کند احتمال بروز هر نوع باکتری و قارچ را کاهش می دهد و مانع از بروز عفونت می شود. سایزهای مختلف از این محصول با قابلیت انعطاف بالا برای بدن افراد و تناسب با اندازه کمر سبب رضایت مشتریان می شود. طراحی این پوشک به اندازه ای دقیق و مطلوب است که به هنگام استفاده حالت طبیعی روی بدن ایجاد کرده و برجستگی در آن مشاهده نمی شود.

پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس

 

پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس با داشتن علائم استاندارد تایید شده به لحاظ کیفیت محصول کشور دانمارک است که برای جلوگیری از انتشار بوی آزار دهنده به هنگام استفاده عصاره چای سبز را در ترکیبات ساختاری خود به کار گرفته است. یکی از مزایای مهم پوشک های بزرگسال شورتی ابری فلکس قدرت جذب بالای آنها می باشد. الیاف این محصول از نرمی و نازکی بسیار مناسبی سازگار با کالبد بدن ساخته شده که از نشتی و همین طور برجستگی های احتمالی جلوگیری کرده و در نهایت رضایت مشتری را به دنبال دارد.

پوشک بزرگسال شورتی کرولی

پوشک بزرگسال شورتی کرولی ساخت کشور آلمان است و به گونه ای طراحی شده که نشتی در آن به میزان زیادی کاهش یافته است. الیاف تشکیل دهنده پوشک بزرگسال شورتی کرولی از انعطاف پذیری و نرمی مناسبی برخوردار است که مناسب پوست های حساس می باشد. این محصول دارای نشانگر پر شدن حجم پوشک می باشد و قدرت جذب خوبی دارد از این رو تعویض آن راحت امکان پذیر است.

پوشک بزرگسال شورتی کازما

پوشک بزرگسال شورتی کازما محصول کشور آلمان می باشد که با داشتن الیاف سلولز طبیعی در ترکیبات خود نرم و لطیف بوده و جاذب خوبی برای تراوشات می باشد. پوشک بزرگسال شورتی کازما دارای مشخصات مطلوب مورد تایید تکنولوژی روز اروپا است که با داشتن قیمت مقرون به صرفه مشتریان بیشتری را سمت خود جذب می کند.

پوشک بزرگسال شورتی تنا

برای ساخت پوشک بزرگسال شورتی تنا از کش های پهن و محکمی استفاده شده که استفاده از آن راحت باشد و جذب بیشتر تراوشات را به دنبال دارد. این پوشینه با داشتن خاصیت آنتی باکتریال خود از بروز عفونت و بیماری های پوستی جلوگیری می کند. پوشک بزرگسال شورتی تنا محصول کشور سوئد می باشد و به گونه ای طرح ریزی شده که از عرق سوز شدن پوست به میزان زیادی جلوگیری کرده و هیچ گونه برجستگی روی لباس ایجاد نمی کند. در دو طرف این پوشینه از ۴ چسب قوی استفاده شده که بر منعطف بودن و نرمی آن می افزاید و رضایت مندی مشتری را به دنبال دارد.

پوشک بزرگسال شورتی اتندز

این پوشک در دو نوع ۵ قطره و ۸ قطره طراحی شده است که از انعطاف پذیری و کشسانی عالی برای استفاده جهت اندام های مختلف مناسب می باشد. انتخاب این محصول بهتر است متناسب با اندازه دور کمر و سایز فرد مصرف کننده صورت گیرد تا میزان جذب به مقدار زیادی افزایش پیدا کند. وجود نشانگر تعویض در این محصول سبب کاربرد راحت آن می شود. ترکیبات طبیعی و مواد اولیه مناسب در ساختار این پوشک می تواند مانع از پس زدن رطوبت شود و جذب بالایی دارد.

پوشک بزرگسال شورتی جان پد

انتخاب این محصول برای بزرگسالان به دلیل دارا بودن الیاف پنبه ای خود، با لطافت مناسبی عرضه می گردد. قدرت جذب خوب بالایی دارد و از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد. وجود خاصیت ضد قارچ و ترکیبات آنتی باکتریال محصول از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری می کند و برای افراد حساس مانع از بروز عفونت می شود. پوشک بزرگسال شورتی جان پد محصول کشور ترکیه می باشد که با داشتن لایه های محافظ در اندازه مناسب و خاصیت جذب تراوشات به شکل مطلوب از نم پس زدن جلوگیری کرده و راحتی خیال را برای مصرف کننده به همراه دارد.

پوشک بزرگسال شورتی اگوسان

پوشک بزرگسال شورتی آگوسان محصولی از کشور ایتالیا دارای طراحی بی نظیر می باشد. به دلیل وجود مواد اولیه باکیفیت و مناسب می توان نرمی و لطافت خوبی را در این محصول مشاهده نمود. این پوشینه با داشتن قدرت جذب خوب از سرایت کردن نم به لباس و نشتی ممانعت می کند. پوشک بزرگسال شورتی اگوسان متناسب با کالبد انواع بدن بزرگسالان طرح ریزی شده و در بسته بندی مناسب ارائه می گردد.

در میان پوشک بزرگسال چسبی و پوشک بزرگسال شورتی معرفی شده، پوشک بزرگسال شورتی هارتمن یکی از بهترین انواع پوشک موجود در دنیا می باشد که درصد بالایی از رضایت مندی و آرامش خاطر مشتریان را به خود اختصاص داده است. این پوشینه از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است که با داشتن نشان ایمنی در اکثر بیمارستان ها و مراکز نگهداری از سالمندان اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تایید پزشکان و مصرف کنندگان می باشد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *